6 Temmuz 2013 Cumartesi

FaceBook Arkadaş Ekleme Ve Abone Kasma Hilesi 2013



Merhaba ARkadaşalar Ben Problogcu.blogspot.com admini Sizlere Arkadaş Kasmayı Göstericeğim.

Artık Abonede Kasıyor
İlk olarak verdiğim siteye giriyorsunuz.
sonra parmakla gösterilen Facebook friend Adder
daha sonra get token basıyoruz
açılan penceredeki adres çubuğunu kopyalıyoruz
Kopyalama işlemi için ctrl+c ve ctrl+v kullanınız
pencereyi kapatın ve sonra açılan yere ctrl+v yapın ve
Okay Go basın ve bekleyin olucakları görün burda
bekleyeceksiniz.
325 kişiye davet attı arkadaşlar kolay gelsin
Melih Duman...
Konuya Mesaj atmayana hakkımı helal etmem
Abone Hack Vercem daha sonra..
Ceza yemiyorsunuz en iyi özelliği bu
link:Buraya tıklayarak siteye gidin
Sorunlarınızı yorum atarsanız sevinirim.
Fecebook add friend hack


193 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çalışıyor denendi 5 haziran 2013 güncel!

      Sil
    2. 2500 kişiye davet attı :D

      Sil
    3. nasıl yaptın banada söyleseniz olmazmı ya

      Sil
    4. oluyor kardeş tşk ederim

      Sil
    5. abone kasması için gerekli birşeyler yapmalısınız

      Sil
    6. kardeş arki isteği engel var sorun olurmu

      Sil
    7. akrdeş nasıl yaprın firatnet2010@hotmail.com
      bana ulaşırmısın rica etsem

      Sil
    8. selamün aleyküm admin gardaş tokeni alamıyorum ne yapmam lazım.

      Sil
    9. Welcome to Friends Adder!
      Sorry, but it's looks like something went wrong :O
      Bad signature (1) diyor ne anlama geli token ialınca hata diyor yapıstırıom basıor islem oo sırada bunu dior

      Sil
    10. selamunallaküm arkadaşlar bu olmuyor nasıl olacak

      Sil
    11. merhabalar bu şey olmuyor nasıl olacağını gösterebilirmisiniz

      Sil
  2. Admin vallaha eline sağlik cok güzel yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil güle güle kullanın.

      Sil
    2. kardeds daha 1000 kişi oldu amacım 200000 kişi :D

      Sil
    3. token gereklimi bn token alamıyorum yardımcı olurmusunuz ???

      Sil
    4. admin token gereklimi bn token alamıyormda ???

      Sil
  3. sağolasın kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil yardım edebildiysem ne mutlu bana

      Sil
    2. admın ben nasıl yapcam faceden ekle msj at https://www.facebook.com/kerem.turan.334839

      Sil
    3. https://www.facebook.com/kerem.turan.334839 admın ekle krdşm faceden msj at onemlı

      Sil
    4. bu nasıl yapılıyo kardeş

      Sil
    5. nasıl yapılıo video cekin da

      Sil
  4. soğal çok sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil yardım edebildiysem ne mutlu bana

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. bu nasıl çalışıyor banada lingini ata bilirmisiniz yaa ricaetsem

      Sil
    2. kardeş önceden yaptıysak olurmu

      Sil
  6. takip ettiklerimizi toplu olarak nasıl kaldırabiliriz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet linkte verdiğim sitede o özellik mevcut

      Sil
    2. kardeş ben bunu daha önce yaptım şmdi gene yaptım ama arkadaş gelmio yardım edersen sevinirim

      Sil
  7. Facebook Arkadaş Ekleme Listesi +2000 http://www12.speedyshare.com/Qpfe5/download/FB.ARK.LIST.rar

    YanıtlaSil
  8. bana arkadaş gelmiyo yardımcı olurmusunuz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada napmamız gerekiyor biz mi bir yerde hata yapıyoruz acaba ??
      (ömer)

      Sil
  9. parrmak ile gösterilen yer neresii

    YanıtlaSil
  10. http://www.facebook.com/profile.php?id=100005430090559 ekleeee

    YanıtlaSil
  11. http://www.facebook.com/profile.php?id=100005318501591

    YanıtlaSil
  12. saol çalısmıyo mq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha deneyin isterseniz kontrol ettim

      Sil
  13. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. NASIL YAPÇAM ARKKADAŞ EKLEME HİLESİNİ LİNKİ Nİ ATARMISINIZ

    YanıtlaSil
  15. emircan kardesim bi iletisime gecermisin facebook adresim :http://www.facebook.com/emree.canak.10

    YanıtlaSil
  16. admin olmuyor get token dediğimizde farklı bir uygulama cıkıyor

    YanıtlaSil
  17. ben tokeni alamıyorum yardım edin https://www.facebook.com/ozLeeeeeem

    YanıtlaSil
  18. abdulkadir doğan

    YanıtlaSil
  19. hacı kötü imza diyo bad sansure nasıl yapcaz onu

    YanıtlaSil
  20. kardes ekle beni yardımcı ol bana facebook.com/KingQfPRO

    YanıtlaSil
  21. olmuyo kardeş bi yardımcı ol :D

    YanıtlaSil
  22. neyyin adres çubuğu adminnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  23. Admin Yaw Nerden İndircez ProBux U Bi Link Atıversene İki Dk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tmmm Admin Yaptım Ben İntifadanda Yaptım ForumSesGetirti Ondanda Yaptım Bundanda Yaptım Ne Olcak Artık Sonıu :D

      Sil
  24. herkes yapıyo ben yapamıyorum ya

    YanıtlaSil
  25. kopyala yapıştır yerine ne yazıcaz ? profil linkini mi

    YanıtlaSil
  26. ya çıkan adresin tümünü al yapıştır özlem

    YanıtlaSil
  27. admin benim olmadı mk bi cevap versen

    YanıtlaSil
  28. Admin Invalid OAuth access token. Diyo

    YanıtlaSil
  29. Kaç dakika bekliyelim herşeyi yaptıktan sonra ?

    YanıtlaSil
  30. Allah Razı olsun :) daha bekliyoruz

    YanıtlaSil
  31. ben yapamıyorum ya

    YanıtlaSil
  32. Yapamadım Yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. abone kasma ne zaman verecen abi. Hileler gzel..

    YanıtlaSil
  35. Bnde Olmadu Admin Ne Zaman Olur hemen OLur Mu ???

    YanıtlaSil
  36. Bana Yardımcı olurmusunuz Admin Kardeş :))
    https://www.facebook.com/keremibrahimcolak
    Fcebook adresim bu.

    YanıtlaSil
  37. kardeşPage Not Found ( owner: Jūst Amel )
    Found 489 People are added already. böyle diyor

    YanıtlaSil
  38. ya sadce 1 arki isteği geliyo başkada yok

    YanıtlaSil
  39. YOK OLMUYO NE ABONE GELİYO NE ARKADAŞ İSTEĞİ

    YanıtlaSil
  40. Admin çok saolda bu kaç saat sonra kabul edilecekk? ne kadar zaman sonra takipçiler gelecek? :)

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. sırf :D hakkını helal etmediğin için .D

    YanıtlaSil
  43. bende de eklenmiyo ya yardım lütfenn

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. iyi de birde işime yarasydı dediğin şeyleri tamı tamına yaptım ama bilgisayardan müzik sesi gelıyo sadece

    YanıtlaSil
  46. admin kardeş diğerleri bizim mesjlarımızı felan görebiliyormu

    YanıtlaSil
  47. YA Kardeş Takipçi nasıl olacak ayrıca bende olmadı.

    YanıtlaSil
  48. PROGRAMI İNDİRMEK GEREKİYOMU LİNK AÇINCA VİDEO GÖZÜKMÜYO ÇÜNKÜ İNDİRDİM AÇILMIYODA OLCAK ??

    YanıtlaSil
  49. facebookta arkadaş eklemek isteyenler buyrun eklesin linkim:
    https://www.facebook.com/umtcn.bulbul.71

    YanıtlaSil
  50. benden sana hayır gelmez admın bnden para kazanamayacan :P

    YanıtlaSil
  51. Admin Arkadaş istemiyom

    YanıtlaSil
  52. siteye girerken hata diyor

    YanıtlaSil
  53. bana bi yardımcı olsanız ? www.facebook.com/kafkef007

    YanıtlaSil
  54. Arkadaş ekliyo takipçi kasmıyo

    YanıtlaSil
  55. Arkadaş ekliyo takipçi kasmıyo

    YanıtlaSil
  56. yardımmm edin facebook berat ekinek
    admin hiç bişi anlamadım dediğinden yapamadım

    YanıtlaSil
  57. AdminTW versem yapabilirmisin TeamWiewer8 versem ??
    çok istiyorum

    YanıtlaSil
  58. İşallah olur kardeş

    YanıtlaSil
  59. benım engelım var gıne de işe yararmı :)

    YanıtlaSil
  60. İşe Yaramadı Bnde Yaa :D Çünkü Ben Önceden Kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  61. krdşm çalışmıyor

    YanıtlaSil
  62. Hakkını helal et kardeşim güzelmiş

    YanıtlaSil
  63. kardeşim benim anlamadıgım şu LOADİNG DİYOR İSTEKMİ GÖNDERİYOR ADAMLARA

    YanıtlaSil
  64. admin nerede bu parmak işareti ??

    YanıtlaSil
  65. aynen ya bende bu parmak işareti nerde bulamadım

    YanıtlaSil
  66. Kardeşim anlatırmısın düzgünce nasıl yapılıyo ?

    YanıtlaSil
  67. Kardeş eyvallah hala aktif midir acaba ?

    YanıtlaSil
  68. kardeş sitede bildirim gelior ordanmı ekliycez yoksa facebooktanmı

    YanıtlaSil
  69. eyw kardeşim sağol

    YanıtlaSil
  70. Kardeş Halen Çalışıomu

    YanıtlaSil
  71. ben daha önce yaptım oluurmu

    YanıtlaSil
  72. parmakla gösterilen yer yokki ? hem hangi linke tıklicaz ?

    YanıtlaSil
  73. kardeş ben yapamadım ya her şeyi yapıyorum tokenide giriyorum arkadaşlarıda ekliyo gösteriyo ama eklemiyo

    YanıtlaSil
  74. kardeşimm bnde engel var hileyi yaptım ama olmuşmudur

    YanıtlaSil
  75. Teşekkürler denicem

    YanıtlaSil
  76. kardeş çok teşşekürler. Emeğe saygı :D

    YanıtlaSil
  77. banada gelmiyor yapamadım abone kasmıyormu bu ? benim için yaparmısınızhttps://www.facebook.com/mami.arslan.60

    YanıtlaSil
  78. Herkez Yapmıs Bı Bız Kaldık :d

    YanıtlaSil
  79. bi ben anlamadım bunu yaa :((

    YanıtlaSil
  80. kardeş parça parça gelicek demi birden değil

    YanıtlaSil
  81. Engeli Olanlar'da mı kullanabiliyor ?

    YanıtlaSil
  82. sağl admşn vallaoldu 5 kere yaptım

    YanıtlaSil
  83. Ya admin Bey nasıl yapcaz yha be yenıyımde ???

    YanıtlaSil
  84. Page Not Found ( owner: Jūst Amel )
    Found 246 People are added already. bu çıkıyoo bişeyde oldugu yokk

    YanıtlaSil
  85. 10000 kişiye gönderdi admin saol abone kasmayı da bekliyos

    YanıtlaSil
  86. olum arkadaş kasıyo nasıl abone kascaz

    YanıtlaSil
  87. Adam king 5000 kişiye gönderdi admin saol

    YanıtlaSil
  88. Ya çok saol işe yaradı ben kayseriden umut kalkan çok saol :D

    YanıtlaSil
  89. KARDEŞ KAÇ KİŞİYE GÖNDERDİĞİNİ NERDEN BAKYOZ BU ARADA ADMİN ÇOK SAOL

    YanıtlaSil
  90. Admin Kardeşim SmartPhone Blackbery ye Girerken Hata Veriyor O Yüzden Yapamıyorum Yardım Edermisin www.facebook.com/ahmet.dai Şimdiden Tşk Ederim

    YanıtlaSil
  91. selam ben azeriyim...bende calismadi kardes...https://www.facebook.com/made.in.ZAQATALA ...bu benim fb linkim.....beni ekleyip bunu kullanmayi anlatirsan sevinirim....ben 1 aylik blokdayim, onuncin yazamiyorum arkadasligimda olmuyanlara..eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  92. admin böyle bir şey çıkıyo 3 saniye bekle diyo bir saat oldu bekliyorum hala tık yok, verdiğin linkte sorun mu var yoksa ben mi yanlış birşeyler yaptım :)


    HTTP Status 505 - no rule passed type Status report message no rule passed description The server does not support the requested HTTP protocol version. Apache Tomcat/7.0.47

    YanıtlaSil
  93. Olmuo Kardeş Yardımcı Olurmsn

    YanıtlaSil
  94. S.a Admin Ben Sayfayı Açamadım Nerde Sayfa Tıklıorm open rar felan yazıyor

    YanıtlaSil
  95. bildirim geliyo ama arkadaş sayım aynı

    YanıtlaSil
  96. güzel emege saygı

    YanıtlaSil
  97. Allah Razı olsun kardeş de hemen gelir mi bunlar?

    YanıtlaSil
  98. nerden giriyoz sitenn linkiney token alma

    YanıtlaSil
  99. ben yapamıyorum olmuyor ya yardım edebilir misinizz

    YanıtlaSil
  100. bunu durdurabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  101. calisiyor yaaa iste bu ! Tesekkur admin tesekkur

    YanıtlaSil
  102. Siteden 10,000 Abone Geldi Sağ ol admin

    YanıtlaSil
  103. Ya lütfen bana öyleyin ne olur ne olur çok lazım admin ne olur hadi ne olur

    YanıtlaSil